Hej, veterinären!

                                            Datum: 2009-02-11 Tid: 08:50:35 Kategori: Husdjur
God morgon

Den 11 februari idag då, snön ligger på backen och himlen är vit.
Jag ligger i min säng med världens träningsvärk i magen sedan jag gjorde en övning på pilatesbollen igår.
Nelly skuttar omkring i sin bur och Sixten har jag inte sett så mycket av.

Ringde till veterinären nyss för att höra vad det kan vara för något på Nellys nacke. Förmodligen någon ohyra trodde veterinären, liksom jag tror.
Fick i alla fall en tid hos veterinären i Karlsborg nu på förmiddagen så nu hoppas jag att detta löser sig. Snälla..

Än så länge luktar det inte i mitt rum i alla fall och det är jag tacksam över. Det hemska är bara att jag säger fel namn hela tiden. Jag kallar henne för Ella istället. Men namnen är ju så lika. xD

Vi hörs sen <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: