Money money money

                                            Datum: 2009-02-02 Tid: 20:22:08 Kategori: Vardagslyx
Pengarna flöder, flödar gör pengarna

Är det inte underbart att fylla år, va?
Jag längtar varje år!
Ett litet kuvert trillar ner i brevlådan och innehåller ett par slantar. För tillfället är jag 300 kronor rikare vilket inte alls skadar.

Med tanke på att jag inom en snar framtid ska färga håret så skadar det inte alls, tvärtom.
Det tråkiga är att jag även måste klippa mig, jag hatar det. Håret blir alltid så kort, föör kort, och det trivs jag inte med. Visserligen vill jag inte ha slitna toppar heller, men vad gör man inte?...




Hur mår ni annars då? Är allt bra med er?
Det hoppas jag verkligen.
Nu ska jag lämna in min textkommunikationsuppgift och sedan ge mig ut i kylan.
Även Ella behöver lite mat + sällskap.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: