Rubiks kub

                                            Datum: 2009-02-07 Tid: 22:59:31 Kategori: Vardagslyx
Förlåt för en dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte haft någonting vettigt att skriva om.
Egentligen har jag otroligt mycket att skriva, eller jag har i alla fall sysselsatt mig med rätt många grejer.
Igår till exempel så var jag på bio med Johan, Australia.

En lååååååååång film, men jag gillade den.
Mamma sa åt mig att jag behövde ta med lite papper in i biosalen eftersom den kunde bli lite sorglig ibland, men jag grät inte. :'D
Ni borde hur som helst se den, det var en FIN film och jag är kär i skådespelaren.

I morgon funderar jag på att bänka mig framför datorn och göra en ny bloggdesign. Det skulle vara kul att fräscha upp det här stället en smula.
Tänkte även ta lite bilder på allt som jag har fått, det kan väl bli kul? ; )
Missan fick nyss en nysattack vilket ledde till att hon spydde på hallgolvet. Hoppas att hon inte är sjuk...

24 hundralappar ligger i mitt rum och dammar. Här ska shoppas både det ena och det andra... och det tredje! :D

Till rubriken..
Johan skaffade sig en Rubiks kub igår som jag har sysselsatt mig med ett tag. Det går dåligt.
Jag är inte alls logisk!
Kan ni den?

PUSS
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emsepemse

DU MÅSTE KÖPA DEN DÄR SKITSNYGGA SKINNJACKAN :O :O

2009-02-08 l 12:59:30
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: