SOS

                                            Datum: 2009-02-03 Tid: 20:29:47 Kategori: Vardagslyx


Tisdagen den 3 februari, år 2009.
I morgon fyller jag arton vilket innebär att jag blir myndig.
Då ska jag äntligen skaffa min efterlängtade navelpiercing.

Idag har jag lirat Guitar Hero, ganska mycket. Vem vet, tillslut kanske jag kommer upp till EXPERT? Inte illa må jag säga. Det är väl antagligen bara ett önsketänkande, men man kan ju alltid drömma.
Borde verkligen plugga nu, historia och teknikutveckling, men jag har verkligen ingen ork till det. Varifrån kommer den här omotiverade känslan?
Det är ju nu jag behöver den som mest, i tvåan på gymnasiet!

Dagens låt: SOS - Abba
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie, den långe tjejen på 194cm

eftersom jag inte har nån mobil, och kl är över 00. så.. GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS <3

2009-02-04 l 00:01:26
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
  Josefin

grattis i efterskott :)

guitar hero är så kul, har typ spelat asofta i ett år, men är fortfarande på medium, jag suger verkligen x)

2009-02-05 l 20:29:19
Blogg/hemsida: http://josefajnlundin.blogg.se/
  mojje

grattis då rå

2009-02-05 l 20:39:20
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: