When it was me

                                            Datum: 2009-02-15 Tid: 13:08:06 Kategori: Vardagslyx
Sitter och lyssnar på en massa låtar från youtube, DJ Boonie och en massa skit.
Solen skiner, men jag orkar inte röra på röven och gå ut.
Rummet är hyfsat städat och Nelly sitter på bakbenen och tittar på mig från buren. Hon är extremt gullig, det enda jag stör mig på är att "mjället" aldrig försvinner. Det snarare kommer mer. Dessutom så låter det som värsta kriget när hon dricker ur flaskan. Som om en massa kulsprutare löses ut!

Sitter med gitarren och lirar lite enkla låtar (det är det enda jag kan :P)
När jag orkar ska jag sätta mig med bloggdesignen, men just nu ser det inte lovande ut.
En vacker dag, då blir det ändring.

Har prov på tisdag (och torsdag!). Boken Dvärgen ska vara utläst och jag har suttit och läst igenom en massa recensioner på internet. Lat som jag är så har jag självklart inte läst ut boken, borde kanske göra det. Låg och läste och antecknade klockan 00:30 inatt, det kallar jag studit.

Nu ska jag fortsätta spela gitarr, ha en bra dag läsare! <3


.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: