Bittersweet Symphony

                                            Datum: 2009-01-11 Tid: 19:29:34 Kategori: Videos

The Verve - Bittersweet Symphony

Äntligen!  Har hört låten som bakgrundsmusik i en massa olika serier, men aldrig vetat vad den heter.
Johan har äntligt tagit reda på det och här har vi den.
Enformig kanske, men jag gillar den.
1 kommentarer                                                                                                                    
  din strapped young lad <3

joo men david o jimmy hjälpte mig hitta den ;-) love you <3

2009-01-12 l 00:30:40
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: