Då drar vi igång det nya året

                                            Datum: 2009-01-01 Tid: 13:23:04 Kategori: Videos


Hade ni en bra nyårsafton?
Min var helt underbar med en massa trevligt folk och...en massa mobiler.
Haha, alla var som galna igår och skulle filma med mobilen och prata in samtidigt. Det fina "familjekortet" (som jag för övrigt var med på..) slutade i katastrof med att Johans morbror befann sig på golvet och Johan sprang därifrån. Jag kan dock säga att vi inte hade tråkigt någon gång! ; )
Vid tolvslaget åkte vi upp på Billingen och tittade på "alla" raketer som sköts upp. Jag hade faktiskt trott att det skulle vara fler, men det dög gott och väl.
Svepte ett glas champagne när jag ändå höll på! : )

Se videon också.
För er som har sett Smala Sussie så känner ni väl igen Pölsa! Det där är hans kontaktannons. För härlig är den ju.


1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie, den långe tjejen på 194cm! ;>

nu fattas bara Pers annons ;>

2009-01-01 l 21:43:02
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: