Den 7 januari 2009

                                            Datum: 2009-01-07 Tid: 12:05:56 Kategori: Vardagslyx
Underbara bloggvärld..

Solen skiner och jag har precis tryckt i mig lite frukost bestående av te, ostmacka och ett antal vindruvor. Gröna, kärnfria sötnosar.
Senare idag så kommer Johan hit och vi ska dra till Ming och käka lunch. Ming är för er som inte vet det, en kinarestaurang. Har inte ätit där sen... jao, sen sist! Det var nog någon gång i oktober eller slutet av september. Det ska bli jättegott!


Igår på kvällen kom Cajsa förbi en sväng och vi satt och skrattade en stund. Dels åt programmet Robins som vi tittade på lite, och dels åt några härliga nyårsbilder.
Sedan gick något galet..
Jag drog fram saxen och klippte, helt spontant, lugg!
Nu är jag inte längre mobbad i mitt lilla gäng eftersom att alla nu har lugg. Men det är fint med lugg tycker jag, det ramar in ansiktet lite.
Jag kan ju dock inte påstå att jag är vidare snygg i min nya frisyr, men det blev bättre än vad jag hade trott. Jag är ju nämligen en sån där människa med en liten panna (då har jag hört att man ICKE ska ha lugg) men det struntade jag i just nu. Jag menar, tröttnar man så är det ju bara att sätta dit ett diadem eller ett litet spänne.
Dessutom så växer det ju ut igen, och man kan ju inte gå omkring i samma frilla livet ut, eller hur? Lite variation behöver man allt.
I alla fall jag.

Än så länge har jag bara tagit bilder med mobilen, och den orkar jag inte koppla in till datorn såhär i hastigheten.
Bilder kommer senare helt enkelt. : )


Nu ska jag göra mig i ordning. Puss på er så hörs vi sen sötbollar =)
3 kommentarer                                                                                                                    
  emelie berglund

tack så mkt :)

jag betalade för att få den sådär :)

och jag är mkt nöjd över den :)

2009-01-07 l 14:31:48
Blogg/hemsida: http://emelieberglund.blogg.se/
  BJERNHAGEN

nämen thanks du sweet :D

2009-01-07 l 22:31:12
Blogg/hemsida: http://lisabjernhagen.blogg.se/
  guzmania

Tack, detsamma!

Hehe,har också klippt lugg för inte så längesen...

2009-01-11 l 19:01:27
Blogg/hemsida: http://guzmania.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: