I can't control my thoughts

                                            Datum: 2009-01-11 Tid: 12:26:04 Kategori: Vardagslyx
Då var jag igång igen!

Varenda dag det här året har jag träffat Johan. Det känns skönt. : )
Helgen har varit fantastisk och vi har bland annat ätit god mat på Wallermans, trummat i lokalen och sett några filmer.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag kan ju nämna att jag i fredags (tillsammans med Anton och Emelie) åt en jättegod tacobuffé på Harrys.
Jag får väl be om ursäkt till Anton eftersom det inte blev riktigt som han hade tänkt sig, men han tyckte nog om tacos ändå. : )



I fredags så lekte Anton att han var med på circus... eller något i den stilen, på en papperskorg! (Säger man papperskorg eller soptunna? Det är ju inte direkt en soptunna eller..?) Den sista bilden är tagen i torsdags tror jag när de fulade sig. ; ) Åh, de är så söta :D Utan dem så skulle inte skolan vara densamma, lita på det.

Kommande vecka kommer att bli sjukt jobbig.
Tisdag - Onsdag - Torsdag så har jag prov. Teknikutveckling, Företagsekonomi B, Historia.
På måndag ska jag dessutom redovisa min låt som jag (Johan) gjorde till musiken. Men jag upptäcker till min stora förskräckelse att den är borta. Säg inte att jag har raderat det lilla stycket..

(JA, jag hittade den!) Då var det problemet löst.



Strapping Young Lad - Detox
Lyssna vid 3:30 typ, det är då det är som allra bäst! Ni kanske tycker att det är märkligt att jag lyssnar på sånt här, men jag skyller på Johan, eller Mohan. Sjukt fint är det i alla fall, och sångaren har en jättefin röst.

Vi hörs sen sötnosar : )
2 kommentarer                                                                                                                    
  din strapped young lad <3

Detox var låten som fick mig lyssna på bandet ;-) ... Helt underbart metalband enligt mig... OCH JA.. helgen var HELT fantastisk! ÄLSKAR DIG <3

2009-01-11 l 13:02:04
  Linn

sv; Tack du :D

2009-01-11 l 15:13:15
Blogg/hemsida: http://ffamousunknown.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: