Måndagen den 12 januari 2009

                                            Datum: 2009-01-12 Tid: 08:46:18 Kategori: Blandat
Kom alldeles nyss inspringandes i klassrummet eftersom jag
tog 07:45 bussen. Kommer då 5-10 minuter sent vilket ibland kan vara lite störande.
Fick veta migg slutbetyg i Näthandel A och det blev ett VG. Det är ett bra betyg men jag hade nog faktiskt hoppats på ett ännu högre.
Nu ska jag inte deppa i alla fall, det duger.

Än så länge har jag inte så stor koll på vad som händer idag, men förhoppningsvis blir det en bra dag.
Ska förbi ungdomsmottagningen och apoteket efter skolan för att köpa lite saker som behövs..


<3


Update!
Engelskan är inställd och jag slutar då 14:25 istället för 15:30.
Underbart!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: