Måndagen den 19/1 2009

                                            Datum: 2009-01-19 Tid: 11:36:46 Kategori: Vardagslyx
Jävla mensvärk...

Har man hälsan - då har man mycket! ...

Just snyggt avslut på gårdagens inlägg.
Egentligen ska jag väl vara glad att jag över huvudtaget fick någon mens, men att det ska göra såhär ont hade jag inte räknat med. Jag brukar inte lida av sådana här problem, men nu tusan.
Dock kan det vara skönt att ha en förlängd helg, så idag ska jag jobba med att få min musikrapport klar - igen!

Har precis druckit grönt te och hembakade mackor med rivna morötter i. Nu börjar mitt nya liv (för typ, tusende gången..) och jag ska må bra!
Missan låg så skönt här i soffan och vilade, men sen kom jag och min dator som fick henne att fortare än ljuset försvinna utom synhåll.

Idag börjar det nya schemat, vilket betyder otroligt sena fredagar. Hoppas verkligen på att jag kan byta ut historian mot Grafisk kommunikation B, det skulle kännas mycket bra!
Nästan onsdag är det ............ min FÖDELSEDAG! 18 vintrar blir jag vilket betyder att jag blir myndig och därmed kan sjukanmäla mig själv i skolan. Bland annat ..

Hejdå smink, säger jag.
Ska inte använda det på hela veckan så
att de fula jävlarna i ansiktet försvinner.
Som tur är har jag inte så överdrivet mycket
för tillfället, men använder jag puder osv.
så får jag räkna med att de ploppar upp igen.

Hej mineralsmink, säger jag istället.
Teknikens under .. ; )
7 kommentarer                                                                                                                    
  ida

det är bra, förutom att jag är hemma och är sjuk :/ hur är det med dig?

2009-01-19 l 12:02:51
Blogg/hemsida: http://iidak.blogg.se/
  Katja

Tack tack :)



Kul med födelsedag! :)

2009-01-19 l 12:45:24
Blogg/hemsida: http://candygal.blogg.se/
  Perfektion by Emma

gör de.. trivs väldigt bra i min fuskpäls. hur är de med dig idag då?

2009-01-19 l 13:55:17
Blogg/hemsida: http://perfektion.blogg.se/
  Malin

Grattis :) (lika bra jag säger det nu för jag kommer säkert glömma av det sen, har inget minne ;P)

2009-01-19 l 14:10:14
Blogg/hemsida: http://maliinwe.blogg.se/
  emelie

haha har bländrat runt bland 10 bloggar just nu, och lite roligt att 5 av dem har haft mensvärk ;D haha .. eller egentligen inte kul alls .. aha

2009-01-19 l 15:08:10
Blogg/hemsida: http://emelieberglund.blogg.se/
  Andrea

Ah, brukar du köra yoga ofta eller? :) Min mamma har försökt dra med mig på massa yogapass, men jag har bara deltagit på något enstaka. Min första tanke innan jag for då var att man inte behövde ha några muskler what so ever inom yogan, men ojoj så fel jag hade... Jag hade enorm träningsvärk efteråt, haha! Fast who knows, det kanske bara var jag som gjorde något lustigt som man inte skulle göra. Men träningsvärk fick jag!



Ramar runt kommentarerna, hmm... Jag brukar söka runt lite på designsidor och kolla efter tips när jag gör om min design, och sen testar jag mig helt enkelt fram tills jag får någonting som blir hyfsat. Problemet är att jag inte minns hur jag gjorde, men det var inte komplicerat iaf :) Annars skulle jag aldrig lyckats, haah!

2009-01-19 l 15:40:16
Blogg/hemsida: http://puffmamaa.blogg.se/
  Nina

hata mensvärk :P

2009-01-19 l 16:07:32
Blogg/hemsida: http://totalflopp.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: