Nu är jag helt slut

                                            Datum: 2009-01-19 Tid: 21:57:26 Kategori: Vardagslyx
Det känns som att jag kan somna på mindre än 30 sekunder nu.
Trots en lugn dag så är jag otroligt trött!
Vet ni vem som har införskaffat sig rakhyvlar och raklödder? JAG!
Det var verkligen i grevens tid kan jag säga. När jag hade duschat både kroppen och håret så gick jag ner, smörjade in benen och satte plastfolie runt dem. Just nu är de ljuvligt lena.

Tomorrow I will be back in school. En lång dag framför mig med det enligt mig tråkigaste ämnet, webbdesign. Jag som gillar att designa min blogg så mycket, hatar att designa egna hemsidor. Jag kan verkligen inte göra det, jag förstår ingenting.

Ni minns att jag tidigare idag skrev att jag inte skulle använda smink i veckan? Jag tror att jag skippar den tanken och pudrar på rejält i morgon. Det är inte värt att gå dit och känna sig fulare än en annan sunkig jävel på IT-gymnasiet. (Haha tro inte att jag menade alla elever där nu bara..) Jag menar, jag vet ju liksom själv vad jag säger om sådana som inte faller mig i smaken, man vill ju gärna inte att människorna ska tycka samma om mig? ...
Nu ser sängen väldigt lockande ut, så jag ska krypa ner där med mina lena ben.
Vi hörs i morrn vackra läsare : )



Puss på er hela högen! : ) Ta hand om er!
4 kommentarer                                                                                                                    
  Rebecca

aha okej haha xD Stämmer säkert att vi liknar varandra, det sägs att någonstans i världen finns det någon som liknar en :)

2009-01-19 l 22:15:13
Blogg/hemsida: http://beccamagnusson.blogg.se/
  Kim

ofta nån bryr sig om du har smink lr inte smink på dig

DET E ETT IT-GYMNASIUM för fan MELINDA

2009-01-19 l 22:25:36
  din Johan <3

I will wake you with a smile

I will hold you when you cry

I will love you till I die

Till I die

Till I die



I believe this heart of mine when it tells my eyes

That this is beauty

I believe this heart of mine when it tells my mind

That this is reason

I believe this heart of mine when it cries at time

That this is forever

I believe this heart of mine when it tells the skies

That this is the face of God



///Tack för att du finns älskling <3... jag mår bra när du mår bra - du är aldrig i vägen och att vara med dig är bäst helt enkelt. Jag älskar dig och vill att du ska ha det så bra som möjligt. Ja vet att du tycker låten är lite trist ;-) men rätt nice text. Även fast jag stjäl som du brukar göra ;-) Jag menar det. Love you <3 FOREVER SEKSI...! <3<3

2009-01-20 l 00:07:20
  Victoria

sv: haha! min lärare satt och läste min blogg när han skulle hjälpa mig! haha! :)

2009-01-20 l 07:34:04
Blogg/hemsida: http://lillavicki.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: