Skolan är allt bra rolig ibland

                                            Datum: 2009-01-12 Tid: 17:26:54 Kategori: Vardagslyx
Om det inte vore för alla prov och inlämningar som jag ständigt har
i skolan, så skulle jag tycka att det var riktigt roligt där.
Folket är så otroligt blandat och det är bra tycker jag. De kläcker ur sig roliga meningar som kan göra hela ens dag (eller nästan i alla fall).

Jag började av en anledning garva så mycket häromdagen när Emelie kläckte ur sig:
- Usch vad kallt, jag känner mig som Rose i Titanic för fan! (Eller något i den stilen i alla fall :P)

Idag var det ett himla tjat om ordet bulle. Bullfittor och bollsnoppar.
En kille i skolan sa:
- Vadå, är det något fel med att ha en bullsnopp? Va? Är det det?

Jösses. Det är så sjukt egentligen, att vi snackar om sådant. Men jaja, det är ju roligt i alla fall.


Har varit på ungdomsmottagningen nu och medan jag väntade på min tur satt jag och läste ur boken vi fick idag på svenskalektionen. Dvärgen heter den och är inte överdrivet tjock (som tur är!). En lättläst bok på ynga 120 sidor (typ). Borde väl förhoppningvis vara utläst ganska snart.
Har prov på den vecka 8.
Jag blev så sur förut. Vad jag minns så bestämde klassen sig för att vi gillar inlämningar mer än vad vi gillar prov. Ändå ska vi ha prov. Näe, läraren måste ha missuppfattat vad vi sa.
Life's unfair!


1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie, den långe tjejen på 194cm ;D

och vi spelade guitar hero i skolan :D

2009-01-12 l 18:23:20
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: