Urinvägsinfektion?

                                            Datum: 2009-01-26 Tid: 12:56:41 Kategori: Vardagslyx
There's something about mondays..

Jag var hemma från skolan förra måndagen också. Dock har jag iingen mensvärk den här gången, utan kanske en urinvägsinfektion. FAN FAN FAN!
Vaknade inatt omkring 1-tiden av att jag var kissnödig. På grund av att jag de senaste åren ahr haft urinvägsinfektion närmare 10 gånger, så vet jag numera symptomen mycket väl.
Var nere hos Petra (typ, doktor) och lämnade ett urinprov. Jag har lärt mig att kissa på beställning efter alla gånger jag har haft det, haha!

Otroligt nog var de inte säkra på att det var en urinvägsinfektion, utan det kunde lika gärna vara någon typ av irritation. Jag behövde inte ens ta penicillin sa de, men herregud, det ville jag ha. Så nu ska jag ta 3 tabletter om dagen, i 5 dagar.
U-n-d-e-r-b-a-r-t
1 kommentarer                                                                                                                    
  Maja

mm, härligt :/ stackare :/

2009-01-27 l 12:15:49
Blogg/hemsida: http://kusinmajas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: