23/7 -09

                                            Datum: 2009-07-23 Tid: 20:38:13 Kategori: Vardagslyx
Hallå bloggen : )

Det känns nästan lite pinsamt att skriva nu efter den där brutalt pinsamma videon jag la upp igår. Men jag bjuder på det! ; D
Hela dagen idag har jag varit med Johan, men han cyklade hem för en stund sedan.
Vi tittade på filmen Hannibal, en riktigt äcklig film faktiskt.
Har ni sett den?

Jag lagade mat åt oss förut, spaghetti och köttfärssås. Det blev riktigt smarrigt! Vi orkade dock inte äta upp allt, så jag fick göra en liten matlåda :'D
När man är ensam såhär i ett (hyfsat) stort hus så märker man att det alltid finns saker att göra.
Jag rengjorde hela köket inklusive micron förut, och det tog sin lilla tid. Jag rengjorde spisen och hela bänken, torkade av allt och bytte disktrasa (jag till och med fyllde på med diskmedel!).

Dammsuga ska jag göra i morgon, men jag strök nyss all tvätt som låg här och var ivägen. Hoppas inte att Missan hittar kläderna och hårar ner dem... Jag har gömt dem!


Min utsökta tallrik med hemlagad mat : )
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

guud vad du är duktig...du får jättegärna fortsätta hemma hos mig:P



2009-07-24 l 00:30:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: