Äntligen är det sol!

                                            Datum: 2009-07-13 Tid: 13:45:40 Kategori: Blandat
Jag fattar inte riktigt vad det är med min dator, eller familjens dator. Igår fungerade internet knappt över huvudtaget, men idag verkar det göra det. Skönt!
Men man kan inte logga in på MSN, och heller inte på Facebook (?). Jag längtar tills jag får tillbaka min skoldator och kan sitta på migg rum och ha det gött. Slippa sitta nere vid köket och svettas...
Uuääh :c
2 kommentarer                                                                                                                    
  Cecilia

Svar: Jag har haft körkort i ett år. Men om jag hade gjort om hela övningskörningen och det nu har jag lätt tagit intensivkurs! För det tar ju sån evinnerlig tid! Och mitt under alla körlektioner åkte jag utomlands i tre månader så allt som allt tog det ett år.

2009-07-13 l 14:21:04
Blogg/hemsida: http://cecilyeah.blogg.se/
  camila

Svar ; dom är ganska långa men ganska ojämna också :(

Puss/kram<3

2009-07-13 l 14:46:21
Blogg/hemsida: http://iamcamila.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: