Blueberry

                                            Datum: 2009-07-24 Tid: 21:43:42 Kategori: Foton


För ett tag sedan skrev jag ju om en "så himla bra" sida där man kunde ladda upp sina bilder gratis i den storleken man ville ha dem i. Forget about it! Det är på grund av den sidan som min blogg har varit helt knäpp under den senaste tiden. Bakgrundsfärgen har inte fungerat, bilderna i menyn har försvunnit osv. Inte alls kul...

Nåväl, jag får nöja mig med att ladda upp bilder här på blogg.se och hoppas att det fungerar bättre, men hittills gör det ju det, tjoho! : )

Sov gott ♥
4 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

du är så duktig älskling..!!! jag älskar dig <3 ... så fin blogg :D:D .... love you 4ever

2009-07-24 l 22:11:03
  din nos <3

kommentar först, sen namn ;D visst älskling ska tänka på det ;-) love you

2009-07-24 l 22:12:17
  MICHAELA D

Svar: Tack så hemskt mycket:D

2009-07-24 l 22:52:08
Blogg/hemsida: http://michaelaa.webblogg.se/
  Krille

Hallå där. :)



Jag såg du hade skrivit på en hemsida som handlar om bloggdesign och tänkte därför tipsa dig om



ett helt community för bloggare och intresserade av bloggdesign. :)



www.bloggdesign.nu är adressen dit och det är jag som är ansvarig för siten samt den som



utvecklar och skriver artiklar där så om du har några speciella önskemål får du mer än gärna höra



av dig till mig.



Inom kort kommer artiklarna (som för närvarande är stängda) att återigen öppna med ett helt nytt



koncept vilket kommer att täcka allt inom HTML, stilmallar, CSS och övrig bloggdesign.



Titta gärna in hos oss det vore jättetrevligt. :)

Vi har snart 1000 medlemmar och alla är jätte trevliga och hjälpsamma både i forumet och utanför

så hos oss får du all hjälp du behöver med din blogg. :)



mvh, Krille

2009-07-25 l 18:45:14
Blogg/hemsida: http://[email protected]
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: