Brännan + min nya skatt

                                            Datum: 2009-07-06 Tid: 21:18:33 Kategori: Foton






Nakenchock :O
Men jag älskar den. Jag är nog allt lite dum i huvudet ibland. Ni vet mitt andra smycke, det med de vita pärlorna som jag köpte för närmare 300 kronor via internet, det har redan gått sönder. :'( Fast med lite klister ska jag nog kunna sätta ihop det igen.
Men det här nya, rosa fina smycket i form av en blomma köpte jag på en marknad i Jalón (uttalas Challon) för 3 euro = 30 kronor.
Kors och tvärs vad dumt det blir ibland, men jag är nöjd ändå! :'D

INTE mycket bränna att skryta med, alls! Så vänner, tro inte att jag är brun. Jag kan tydligen inte bli det. Fan vad illa!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: