Concrete angel

                                            Datum: 2009-07-27 Tid: 18:49:57 Kategori: Foton


Nu har jag Adobe Photoshop CS4 hemma, och jag har precis redigerat den här bilden som jag tog med systemkameran i våras. Numer är det omogna äpplen på det trädet, vilket jag har sett när jag går förbi där ibland. Men jag tycker att det är vackrare på våren när allting är blommor. Det är så ljust och härligt.
1 kommentarer                                                                                                                    
  emma

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/emmazita och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill!

hoppas du får ett fortsatt trevligt sommarlov! puss :) <3

2009-07-27 l 23:20:48
Blogg/hemsida: http://emmasito.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: