Difference

                                            Datum: 2009-07-16 Tid: 14:43:17 Kategori: Filosofi
Jag tror att någon håller på att ta över min kropp.
Jag sov hela natten ( i princip) och borde inte alls vara såhär trött som jag är.

Gick ner till ICA förut och handlade lite, och jag trodde att jag skulle somna. Benen gick av sig självt men ögonen var knappt öppna. Det är inte många kilometer till ICA i Hjo, men tillräckligt för att jag skulle drypa av svett när jag kom hem igen.
Jag fattar ingenting..

De senaste dagarna har jag varit på ett "konstigt" humör och jag vill helst inte prata eller träffa någon.
Det kanske inte låter särskilt konstigt alls? Helt normalt. Man är trött ibland och orkar helt enkelt inte med någonting.
Men här är grejen.
I morses så såg jag något som fick mig att hoppa baklänges när jag stod framför spegeln.
Mina ögon?!

Det var inte mina ögon. Mina ögon ser inte ut såsom jag såg dem idag. I vanliga fall brukar man inte kunna se "hela det runda ögat" utan jag ser endast en del av "cirkeln". Den nedersta delen är liksom täckt av huden eller vad man ska säga (utom när jag ibland spärrar upp ögonen på bilder). Färgen var betydligt mer mörkgrön än vad den brukar vara, och liksom lite lysande.
Ögonen stirrade in i spegeln och jag gick därifrån och blinkade för att försöka få bort det som inte var mitt.

Förlåt för ett väldigt personligt inlägg. Jag brukar inte skriva så mycket här i bloggen om saker som dessa, mest för att människor dömer och att ni nog kommer tycka att jag är helt sjuk i huvudet. (Om ni inte redan tycker det ;))
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: