Does it take your breath away?

                                            Datum: 2009-07-30 Tid: 16:48:36 Kategori: Blandat
Nu är nästan en hel vecka avklarad på sommarjobbet.
Vi gör inte så mycket, men det är ganska roligt ändå. Det är TUR att Jennifer jobbar där också, annars hade jag dött. Vi har så roligt tillsammans. :')
Idag var vi dock lite verksamma och ordnade i det superhemliga arkivet i källaren. Vi är hela tiden kamerabevakade så att vi inte ska försöka sno något för dem (vi vet egentligen inte vad som är så hemligt och viktigt, så det är väl ingen risk).
Annars har vi även idag hållit till i fotoateljén eftersom vi inte längre vågar/får ta med kamerorna utanför huset.
Vi kan ju råka fota något hemligt som ingen annan får se.. ;'D

På hemvägen regnade det otroligt mycket, och åska och en hel del blixtar förekom även dem. Jag älskar blixtar! De är så, fina och mäktiga. De kan ha ihjäl en människa snabbare än vad pappa bromsade för ett rådjur i morses.
Herregud jag trodde jag skulle dö när rådjuret hoppade fram framför bilen!


Bilden är oredigerad

1 kommentarer                                                                                                                    
  Antonio Banderas

Min käre mor tycker att bilden är helt fantastisk, precis som jag tycker!

2009-07-30 l 22:50:13
Blogg/hemsida: http://finest.se/antonponken
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: