.'*Drömmar*'.

                                            Datum: 2009-07-11 Tid: 21:21:08 Kategori: Drömmar
Jag såg nyss att jag hade en kategori här i bloggen som jag knappt skriver i, nämligen Drömmar.
Egentligen vet jag inte varför jag inte skriver mer om det, med tanke på att det i princip styr mitt liv. ;'D
Skämt åsido...
Men jag drömmer ofta (inte alltid) vad som kommer att hända för mig själv längre fram.
Vissa människor påstår att de knappt minns vad de drömt. Kanske att de kommer ihåg någon enstaka gång om året.
Om ni frågar mig så är det ju vansinne, jag lever ju näst intill på det jag drömmer. : )
Skulle jag någon gång mot att förmodan glömma bort vad min hjärna sysslat med under nattens gång, så slappnar jag bara av och tillslut minns jag allting lika klart som... jao.. motsatsen till korvspad! : )

Sen jag ställde dit en ängel på mitt sängbord så har jag faktiskt kunnat hålla mig borta från de där hemska mardrömmarna som jag hade ett tag. Om hur människor blev misshandlade osv. Men häromdagen hade jag faktiskt en liknande. De förstör min dag, med tanke på att jag tänker på dem under dagarna.
Men de kommer allt mer sällan, det är jag tacksam för.
1 kommentarer                                                                                                                    
  N: Att vara sambo & Gotlänning [foto]

de förstår jag.

jag kommer inte ihåg.

men gjorde medecinsk.

så, lite mindre än en månad, kanske lite mer? har ni försökt att få barn, eller hände de bara? du behöver inte svara, bara lite nyfiken. kram

2010-01-06 l 00:02:04
Blogg/hemsida: http://ringbomm.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: