Filmkväll

                                            Datum: 2009-07-05 Tid: 19:41:37 Kategori: Filmrecensioner
Ikväll går det två (riktigt) bra filmer på tv:n, som jag tycker att ni borde se faktiskt.
Den första är Parfymen, som börjar 2100 i 4:an.

Den filmen såg jag i ettan på gymnasiet under svenskalektionen. Den har sina bra stunder och är sevärd tycker jag!: )

Den andra filmen är Dolt under ytan, och börjar klockan 22:00 i TV6. Den har jag sett två gånger men den är riktigt bra. Den handlar ju om det andliga, precis i min smak. Det är det bästa jag vet. : ) Dock är den ganska hemsk!

Det får bli lite zappande för min del med andra ord, men jag tror att jag tittar mest på den senare filmen.
Puss

 
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: