Fina naglar?

                                            Datum: 2009-07-14 Tid: 13:55:27 Kategori: Vardagslyx
Medan jag väntar på att Johan ska komma med kinamat och vetemjöl (vi hade inget hemma, och utan mjöl blir det inga bullar..) så sitter jag här och grejar med mina naglar.
Jag köpte två stycken nagellack för 19 kr/st på Hem & Hobby förut.



(De två största är de nya)
1 kommentarer                                                                                                                    
  emelie

svar: det är väl typ som urinvägsinfektion men det har gått upp i njurarna tror jag, men läkarna vet inte ens om det är det. Men de sa iaf att det var en massa problem med njurarna, så det suuger lite faktiskt :O men vi får ses snart hörredu! :) :) vi måste göra nåt :D

2009-07-14 l 22:17:58
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: