Fjällbacka 8/7 -09

                                            Datum: 2009-07-10 Tid: 16:01:24 Kategori: Foton
Hallå mina läsare : )

Jag har precis bakat en (missbildad) tigerkaka och sitter nu och grejar med bilder i photoshop. Det är lite segt, så jag kan ju lika gärna börja blogga tänkte jag.
Johan sitter i fåtöljen bredvid mig och spelar på nån låt, sött!

Om lite mer än en timme drar familjen (inklusive Johan) till mormor & morfar eftersom min morbror fyller år. (Jag har redan klätt om, och jag bakade i finkläderna.. ;S)

Tänkte skriva lite (eller framför allt lägga ut bilder) från vår lilla utflykt till Fjällbacka i förrgår. Solen sken och det var riktigt trevligt!




























Nu får det räcka med bilder. Haha, det blev rätt många ändå!
Jag och Adam klättrade uppför det hyfsat stora berget där och hade då utsikt över hela staden och havet. En ytterst liten stad som man lärde sig att hitta i direkt.
Gick man igenom den en gång, kunde man den sen - busenkelt! = ) Som det ska vara.

Det är faktiskt lite roligt att vara på platser som man läst om. Som ni kan se på bilden ett litet hopp upp så är det stora stenblock fastklämda mellan bergen. Jag tror att det var under där som de (i boken då) hittade en död människa.
Naken till och med! ; )
Jag badade inte där, vi bara låg på ett par stenblock en stund.
Ingen strand där ju, som jag är så van vid efter ett par dagar i det soliga Spanien. Åh, jag vill tillbaka dit!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: