Första dagen på sommarjobbet

                                            Datum: 2009-07-27 Tid: 16:36:49 Kategori: Vardagslyx
Nu är jag äntligen hemma efter en hård dag!

Det har varit väldigt slitsamt och jobbigt idag...
Nej, det har det verkligen inte.
Det enda 'ordentliga' jag har gjort var att ha slängt en massa kablar och sladdar. Ni anar inte. De satt fast på sånna där rullgrejer som jag och Jennifer (tjejen jag jobbar med!) fick trassla med. Broken nails, and dirty hands..

Vi har sedan fikat, mest druckit varm oboy i kylan. Under semestern är nämligen värmen avstängd, och så är även varmvattnet..
Vi satt lite vid internet, körde bil osv.
Jag har för första gången kört en automat!
Alltså, det går knappt att jämföra med en vanlig manuell bil. Det är SÅ mycket enklare, och SÅ mycket roligare! Jag fick vejja för 2 råddjur under min lilla bilfärd (10 min) inne på området. Området är smockat med djur!

När jag och Jennifer var ute på en skogspromenad i förmiddags så var det även där ett råddjur som skrämde vettet ur oss. Det prasslade till inne i buskarna och jag trodde först att det var en älg. : )

I morgon ska vi fota (oss själva) i fotostudion det mesta av dagen, även gymma på morgonen. (Det finns ett gym nere i källaren, som faktiskt är riktigt fräscht!) Vi får väl dock se hur det blir med duschen efteråt om det inte finns något varmvatten. Men annars, man är väl en man? :D Jag tål allt! :D



En hyfsat gammal bild..
5 kommentarer                                                                                                                    
  Elin

kikar in och önskar dig en bra vecka sötnos (=

2009-07-27 l 16:54:11
Blogg/hemsida: http://eeelinida.blogg.se/
  Elin

Jo, jag vill faktiskt ha en ny 'personlig' (min känns så opersonlig), design :)

2009-07-27 l 17:04:13
Blogg/hemsida: http://eeelinida.blogg.se/
  elin

Åh, vad glad jag blir. otroligt snäll du är tjejen, (= Det borde finnas fler som du.



Jag skulle vilja ha smala bilder, typ utskärda eller vad man ska säga så de blir smala :) och sedan färglad text skulle jag vilja ha med :)

*kanske har du någon msn/mejl som jag kan skicka bilderna till?*

2009-07-27 l 17:26:00
Blogg/hemsida: http://eeelinida.blogg.se/
  E

absolut, har lagt till dig :)

heter bbaraelin ifall du är osäker ;)

2009-07-27 l 17:32:49
Blogg/hemsida: http://eeelinida.blogg.se/
  nos <3

<3 automat ;P gulligt

2009-07-28 l 11:58:58
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: