Granvik

                                            Datum: 2009-07-24 Tid: 18:42:30 Kategori: Foton

[ CLICK.. ]


[ CLICK..]


[ CLICK..]




[ CLICK..]




[ CLICK..]

Idag har jag varit i Granvik med Johan och hans mamma. Ett jättemysigt ställe som ligger norr om Karlsborg här i Västergötland. Vädret kunde ha varit bättre, men det regnade inte så jag har inget att klaga på. : )
Vi parkerade en bra bit bort från där vi sedan höll till, så det fick bli en liten skogsvandring för oss, riktigt mysigt. Blåbärsris åt all håll, vitmossa, barrträd och en massa gegga på stigarna. Me like!

Vi grillade finska korvar och åt dem tillsammans med bröd. Samtidigt som en massa småfåglar flög omkring oss och var nyfikna. Grillen var otroligt snabb (för att vara en engångsgrill) vilket gjorde att korvarna blev alldeles svarta. >< Men det gjorde inget, de var goda ändå! : )
Ett tag senare så åt vi även bullar, som vi värmde på grillen så att det skulle smaka "nybakat". Fantastiskt!

Vattnet var verkligen iiiiiiiiiiiskallt, så den enda som badade av oss tre vad tappra Johan! Ärligt talat så förstår jag inte att han klarar av det, mina fötter domnade ju bort bara efter ett par sekunder. Men han är coool ; )

Det var en trevlig dag, och vi avslutade den med en glass från kiosken i Karlsborg på vägen hem.
Nu ska jag äta kvällsmat, later! ♥

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: