Grottbjörnens folk

                                            Datum: 2009-07-11 Tid: 20:51:44 Kategori: Blandat
Jag har börjat läsa en riktigt fet bok, Grottbjörnens folk.
Har nog inte ens läst 20 sidor i boken, men jag är redan inne i den, och jag tror faktiskt att den kan vara riktigt bra! Jag ska ligga och läsa tills ögonen blöder, eller något i den stilen fast kanske inte lika drastiskt.

Var ute på en välbehövlig promenad med mamma förut, fast den var inte längre än drygt 3 kilometer lång. Särskilt andfådd blev jag inte, tack och lov, trots den höga tempot. Det är ett riktigt gott tecken! Det betyder att jag inte är helt förstörd med tanke på mina mindre sunda matvanor. >.<

Har kommit in i någon konstig musikvärld för tillfället.
Lyssnar på låtar såsom Eloise och Kom hem. Arvingarna och Barbados med andra ord.  Jag kanske borde söka hjälp? : )

Jag är trött på min header också, jag ska försöka hitta på nåt nytt. Nåt skoj!
1 kommentarer                                                                                                                    
  tiiiinaa

precis, haha! :) gott gott :)

2009-07-11 l 20:55:10
Blogg/hemsida: http://tiiiinaa.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: