Ice Age 3

                                            Datum: 2009-07-09 Tid: 13:32:59 Kategori: Blandat
Hejsan mina vänner : )

Sitter och bloggar på Johans bärbara mac-dator nu för första gången. 
Han sov över här i natt, också för första gången nu med min nya möblering. ; D 

Vi ska ta 16:15-bussen in till Skövde sen eftersom vi ska se Ice Age på bio, tjoho! =) Jag älskar de andra två filmerna, så jag hoppas att den här är minst lika bra. Men jag ska väl antagligen inte ha alltför höga förväntningar, då brukar det inte bli lika bra sen. ><
Sover över i Skövde i natt tills i morgon, och ikväll blir det tacos, gud jag har inte ätit det på evigheter! 

Nåväl, det var väl i stort sett allt jag hade att säga. 
Igår var jag förresten i Fjällbacka. Det ligger i Bohuslän, typ 21 mil härifrån. Men det var ganska roligt faktiskt, för ni vet författaren Camilla Läckberg, hon skriver ju om den staden i sina böcker (kriminalromaner). Jag var bland annat vid hopptornet där en människa i en bok har hängt sig. Jag var även mellan bergen där de har hittat en död snubbe. Fast bara i böckerna då.. jag vet inte om det har hänt på riktigt! ;D
Jag tog en massa bilder, men de lägger jag upp en annan dag :D

Puss ♥




1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

den är bäst!!

2009-07-10 l 10:43:09
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: