I'm not alone!

                                            Datum: 2009-07-22 Tid: 12:20:44 Kategori: Photoshop


När man är så ensam som jag är (just nu) så fick jag helt enkelt klona mig ett par gånger för att dämpa ensamheten. Det gick ju... bra..
Haaha jösses, men man måste ju roa sig med något när man inte gör nåt annat. Dessutom är kameran cp. Jag hatar Nikon D200, jag vill ha min älskade 300. Alla andra suger ju rävpung.

Usch, jag hatar bloggen på den här datorn. Jag måste fråga er, hur ser det ut?
Är det några bilder i menyn? Är bakgrunden vit?

Det SKA vara 2 bilder i menyn, och rosa bakgrund.
1 kommentarer                                                                                                                    
  emma

fin blogg =)

2009-07-22 l 12:24:53
Blogg/hemsida: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: