Kalas

                                            Datum: 2009-07-10 Tid: 20:39:27 Kategori: Vardagslyx
Nyss hemkommen från mormor & morfar och sitter här och läser bloggar för tillfället.
Trodde kanske inte att kalaset skulle bli sådär överdrivet jättekul, men det var faktiskt över förväntan.
Men det var nog för att min söta lilla Johan var med, han livade upp stället rejält. Love!
Det var näst intill allsång i källaren med gitarrer, bas och trummor -och sång då! ; )

Mina fina 8-åriga kusin Maja var där, med sitt långa, blonda, lockiga hår, mascara på ögonfransarna och den rosa mobiltelefonen i handen. Hon både sms:ade och ringde med den. Vart är världen på väg?
När jag var 8 år visste jag knappt vad smink var. (Okej läppstift visste jag väl..) Mobiltelefoner fanns knappt! ;O
Nåja, jag antar att tiderna förändras...

När jag kom hem så var det första jag gjorde att lägga mitt navelsmycke i sprit. Har inte tvättat det någongång, och jag köpte det ändå på en marknad... i Spanien...mitt ute i ingenstans.. Men ingen skada skedd! : )
Min misslyckade tigerkaka var bara misslyckad på utsidan, den smakade helt fantastiskt gott. Åh, jag vill ha hela den!
Nu när jag tänker efter (jag som bakar och lagar mat rätt ofta nu för tiden...) så kanske jag skulle göra en ny kategori med en massa recept i?
Det ska jag göra!


En kort sammanfattning av vädret idag...
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: