Mina betyg

                                            Datum: 2009-07-07 Tid: 22:38:52 Kategori: Blandat
Betygen i år var ganska.. FULA. Hahaha. Men jag är nöjd ändå. :')

Webbdesign: IG
Matte C: IG
Historia A: G
Engelska B: VG
Idrott & Hälsa A: VG
Teknikutveckling & Företagande: VG
Grafisk kommunikation A: MVG
Näthandel B: MVG

Företagsekonomi B
Svenska B
Textkommunikation A
fortsätter i höst, men vad jag vet än så länge så ligger jag på minst VG i alla de kurserna. : ) Tjoho!

Kurser som jag kommer att ha i trean är följande:
Fotografisk bild A
Organisation & Ledarskap
Näthandel C
Naturkunskap B
Projektarbete
Religionskunskap A
Affärsjuridik
Samhällskunskap A
Svenska C
(jag ska även läsa in matte c och möjligtvis webbdesign)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

vad går du för linje?

2009-07-08 l 16:18:39
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: