Mitt liv är förstört!

                                            Datum: 2009-07-26 Tid: 19:06:45 Kategori: Photoshop
Japp, ni läste rätt.

NI KAN INTE ANA VAD SOM HAR HÄNT!
Förut när jag satt och photoshopade så hänger sig allting helt plötsligt och photoshop försvinner. Jag försöker desperat öppna mitt älskade program igen, men det är borta -för alltid.
Först trodde jag att det bara var att starta om skiten, eftersom det brukar hänga sig rätt ofta. Men icke sa nicke..

Jag måste vänta ända tills i morgon, då jag kan få det via pappas jobb igen. Åh, vad ska jag nu göra ikväll? : (
Aja, jag får väl greja lite med bloggen, utan photoshop inblandat..
2 kommentarer                                                                                                                    
  nos nos

hade det hänt mig o logic så hade ja blivit galen så förstår älskling ;-P love youuu

2009-07-26 l 20:27:15
  älsknos<3

antar att det inte är förstört mer då ;P

2009-07-29 l 11:24:57
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: