Moraira -09 Del 3

                                            Datum: 2009-07-07 Tid: 22:05:26 Kategori: Moraira -09


























Massvis med bilder, jag bara vräker på här känner jag. Men det kan ju inte bli hur många delar som helst, så nu får det vara nog. Jag ber om ursäkt för den översta bilden, jag vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag gjorde den där hemska minen med munnen!
Haha, men jag bjuder på den ändå! Ni kan ju tydligt se mina HEMSKA fräknar som jag någon gång i tiden tänker ta bort med laser. Jag längtar, ni förstår inte mitt hat!

Jag tycker att det är skitsnyggt när folk har det i typ, hela ansiktet och så. Men mina är placerade i en liten klump på ena sidan av näsan, HAHA ni anar inte hur dumt det ser ut!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: