Movies..

                                            Datum: 2009-07-26 Tid: 20:40:33 Kategori: Filmrecensioner
Nu är det på det viset igen att jag har sett massvis med filmer, utan att skriva ner det här i bloggen. Senast jag såg en film var idag.
Det enklaste jag kan göra är dock att skriva ner allt, punktvis;
  • Independence day
  • Harry Potter & Halvblodsprinsen
  • Gilbert Grape (Johnny Depp är sååååååå snygg!)
  • Ice Age 3
  • Röd drake
  • Hannibal
  • Besökarna (sett innan dock. En gammal (rolig) film med bland annat Kjell Bergqvist och Lena Endre i rollerna)
  • Unbreakable 
  • Terminator 2, 3 (sett 1:an och 4:an innan)
  • Die Hard 1,2 
  • Dödligt vapen
  • Walk the line

Det är de enda jag kan komma på nu i hastigteten (med viss hjälp från Johanbaby ♥) men allihop är faktiskt riktigt sevärda.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: