Necklace ordered -with my name on it!

                                            Datum: 2009-07-26 Tid: 17:59:13 Kategori: Vardagslyx
Jag kunde inte hålla mig!

När jag såg vilket fint halsband Foki hade på sig från Betties Galleria, så var jag bara tvungen att beställa ett själv. Ett silvrigt halsband med mitt namn på.
Det kostade 449 kronor, och frakten var fri. :'D

Halsbandet ser ut som på bilden nedan, fast inte med namnet Kelly då..;P
Det kan nog bli riktigt supernice! :D

1 kommentarer                                                                                                                    
  din nos <3

får nästan själv skaffa en sån ;-) söt

2009-07-26 l 20:26:15
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: