Sista dagen på sommarlovet

                                            Datum: 2009-07-24 Tid: 21:17:49 Kategori: Design
Jag börjar faktiskt känna mig ganska färdig med bloggen. Det enda som fattas nu är ett par bilder i menyn. Det ser ju så tråkigt ut om det inte är något mer där en kategorier, arkiv osv.

Shit, den här dagen gick den med. På måndag börjar jag jobba, och jag har redan fått lön för nästa vecka. >< 2.500 kronor bara, det är ju helt sjukt. Det måste ha blivit något fel.
Med tanke på att jag endast ska jobba i 3 veckor så kommer resultatet inte bli mer än 7.500 kronor, vilket är enormt lite. Vi ska snacka med dem som har hand om det här, för tidigare räknade vi ut att jag kommer tjäna minst 9.000.
Haha, what's the difference, really?
Men hey, I want (and neeed!) money!

1 kommentarer                                                                                                                    
  Elin

Gör du designs åt andra? :D

2009-07-27 l 16:55:07
Blogg/hemsida: http://eeelinida.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: