Studio

                                            Datum: 2009-07-31 Tid: 11:14:52 Kategori: Foton
Nu är jag inne på min sista jobbardag för den här veckan.
Varje dag har jag och J gjort något ytterst litet, med andra ord har vi inte jobbar ihjäl oss. Dock har det varit långa dagar, så man blir trött trots att man knappt rör sig här.
Vi sitter och experimenterar med nya recept på chokladdryck istället.
Om ni tar chokladpulver, 4 små mjölk och liiiiiiiite vatten + en sockerbit (!!) så blir det jättegott! :D

Eeeeh, vi slutar om knappt en timme idag. Gööööött! Direkt efter ska jag och pappa åka till farmor (som bor här i staden) och äta lunch, sen ska jag hem.
Mina sysslingar är här i länet, så de kommer ikväll. JAG MÅSTE STÄDA INNAN DE KOMMER!



Jennifer var nog liiiiite mer seriös på sin bild än vad jag var. : )
Men, var sak har sin charm, inte sant? ; )
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

slitsamt jobb du har i sommar:P

2009-08-01 l 16:18:53
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: