Vättern runt

                                            Datum: 2009-07-17 Tid: 22:19:12 Kategori: Blandat
Kass uppdatering idag, förlåt!

Jag har varit upptagen i stort sett hela dagen.
Det började redan i morses eftersom jag vid 10:30 skulle vara på vårdcentralen i Hjo. Har känt mig hängig och trött osv. alldeles förlänge för att det ska anses vara normalt.
Så mot sjukan var det som gällde!
Sköterskan stack mig i armväcket och tog 4 rör med blod, det gjorde lite ont. : (
Haha, men jag satt där och var jättesjälvsäker: "Kör på bah! Det här är jag van vid!"
Ajaj...
Behövde av någon anledning lämna urinprov också, men det gick åt skogen. Satt och försökte där inne på toan i närmare 5 min utan något lyckat resultat.
Sköterskan såg nästan ledsen ut när jag kom ut ifrån toaletten utan kiss...

Direkt efter det sjukhusbesöket så bar det av mot Karlsborg. Där käkade vi (jag, Adam och pappa) på Sibylla och fortsatte sedan mot Östergötland och till Väderstad (Väääärschta) där min gammelfarmor bor.
Idag var det nämligen 12 år sedan som min farfar dog, och vi åkte och såg till hans grav.

Medan gammelfarmor, pappa, faster och hennes kille (+ hund) satt och fikade så gick jag och bror en promenad i den minimala staden. Jag fick nästan panik eftersom där inte fanns någon sjö eller ens något vattendrag. Så idag märkte jag att jag är beroende av vatten!
Vi lekte på skolans lekplats och sedan åkte vi vidare mot Tidaholm (i Västergötland) där min mammas moster fyllde 50 bast!

Jag körde bilen mest hela tiden, det gick superbra! I AM A HAPPY GIRL NOW!

TREEEVLIG fest, var det minsann! Massor med folk och en liten bebis vid namn Elsa kom dit så att jag fick se henne för första gången. Så söööt!
En massa släktingar jag inte visste fanns satt där och pratade med mig, ibland är livet härligt!
Nu är jag trött, och i morrn ska jag upp tidigt.

PUSS

1 kommentarer                                                                                                                    
  Lollo

Hihi, din gammelfarmor:) Visst var det hon som blandade ihop oss? xD

2009-07-21 l 19:04:01
Blogg/hemsida: http://loollooo.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: