10/6 Onsdag 2009

                                            Datum: 2009-06-10 Tid: 20:26:30 Kategori: Vardagslyx
Hejhej

Har fixat Adobe Photoshop CS 4 nu, lite knixigt faktiskt!
Egentligen är det väl betydligt smidigare än de tidigare programmen, men som alltid så är det lite svårare i början. ><

Var nere på ängen för ett par timmar sedan och fotade blommorna lite. Tyvärr blev där inga höjdarbilder. :'(
Men jag ska fixa lite med dem nu, så de publiceras ltie senare!
=)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: