Bara en massa bilder

                                            Datum: 2009-06-17 Tid: 18:01:26 Kategori: Foton
















Dels är det bilder från trädgården. Mamma har köpt ett bord som hon ska ha som planteringsbord på IKEA, och sen är den en bild på sukobajen. Sött! : )
De andra bilderna som inte rör trädgården eller Nelly, är tagna på min fina promenadssträcka.
Där är det helt fantatstiskt, för åt ena hållet ser man en äng och en massa fina blommor, åt andra hållet ser man Vättern och Östergötland. (Och stora delar av Hjo också)
Sen finns där även en massa gårdar som jag var tvungen att ta kort på. : )

F A N T A S T I S K T




1 kommentarer                                                                                                                    
  mickan

Ja! om en vecka beräknas han komma! känns helt overkigt men ska bli underbart.

Verkligen fin blogg:)

2009-06-17 l 19:17:06
Blogg/hemsida: http://wensday.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: