Ett hett tips

                                            Datum: 2009-06-17 Tid: 20:06:49 Kategori: Vardagslyx
Jag måste bara tipsa om en bra grej för er som bloggar.
Ibland kan det ju hända att man måste ladda upp en bild som man behöver till sin design, right? : )

I alla fall, ibland kan ju storlekarna som finns här på blogg.se kanske vara helt fel.
Då finns det en annan sida man som man kan ladda upp sina bilder på, alldeles gratis.
Sidan hittar du här.

Busenkelt! : )
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: