I brist på annat..

                                            Datum: 2009-06-07 Tid: 18:29:04 Kategori: Photoshop






Sitter vid photoshop och pillar lite smått. Vilken färg passar bäst? Blå var den första jag gjorde.
Har övningskört idag igen, till Karlsborg och tillbaka den här gången.
Det gick finfint serrni! :)

Åkte till min farmors kolonilott och fikade lite. Lekte med lilla Pyret som idag var världens sötaste. (En hund)
Hon var kortklippt och så himla söt. Hon är helt galen i fötter och ska gå runt och slicka på dem hela tiden. Särskilt på mina eftersom jag hade gladiatorsandaler idag så att man lätt kan komma åt tårna. ^^
Det bjöds på hallon -och blåbärs-paj med världens godaste vaniljsås!

Lär antagligen pilla mer i photoshop, så.. jag dyker väl upp med fler verk inom kort! ;'D
2 kommentarer                                                                                                                    
  Ida

Mysig blogg du har! (:

Kraaam

2009-06-07 l 22:26:11
Blogg/hemsida: http://hasselqvist.blogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

fina ^^

2009-06-08 l 15:29:13
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: