Juniväder

                                            Datum: 2009-06-10 Tid: 21:14:07 Kategori: Foton








Blandade bilder, minst sagt.
Drog på mig mina mjukisbyxor och drog ner till ängen förut som sagt. Dock är bild nummer 1 & 2 tagna i trädgården. Jag tog fler bilder än dessa, men det blir väl ganska jobbigt om man lägger ut alla på samma gång.
Så tänkte jag.

I morgon ska jag vara hemma ifrån skolan eftresom min bror slutar nian. Ska vara med och fota och titta när alla "utklädda" elever går till kyrkan.
Jisses, det känns som om det var igår som jag gjorde det. Tiden går fort.

Skall även jobba på en ny design, den här är ju för tråkig. Men, det får ta sin lilla tid. Hoppas att det är lugnt för mina små aprikosblommor där ute. :*
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: