Kvällspromenad

                                            Datum: 2009-06-17 Tid: 23:10:19 Kategori: Blandat
Jag kom hem för en stund sedan efter att ha varit ute på en mysig kvällspromenad med Johan.
Vi gick den vanliga vägen (som jag visat bilder på) och idag var det nästan ännu mer underbart.
Det finns en hel del hästar där som gör mig mer än sugen på att skaffa hästar om ett tag.

Vi stod vid en hage ett tag och lockade till oss hästarna som var en bit bort. Så himla mysigt att klappa dem på huvudet och känna den underbara doften av häst.

Vi snackade även om vart vi i framtiden ska bo. Om det ska vara i Västergötland eller någon helt annanstans. Bara placet har ett stall så är jag nöjd, typ. Fast jag vill heller inte bo för nära stora vägen så man hör all trafik 24/7.
Äh, det löser sig nog.
Haha, lite trökigt kvällstjafs från mig bara. ; )

Nu ska jag sova, ska ut tidigt i morrn och jogga! : )
PUSS/GONATT/MELINDA
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: