Skolavslutning i Hjo (ledig dag för mig)

                                            Datum: 2009-06-11 Tid: 15:46:38 Kategori: Foton


Idag har jag varit hemma från skolan i och med att Adam slutar nian idag. Det var en massa folk på stan som stod och inväntade alla elever som gick från skolan till kyrkan. I början av hela ledet av folk gick en orkester som spelade och trummade. Riktigt charmigt! ;'D
Senare idag ska jag åka Pontiac Bonneville, wiho. : )
Det känns faktiskt som om det var igår som det var jag som slutade högstadiet, som gick till kyrkan och som skulle åka bil till balen på hotellet.
Men, tiden går fort och om ett år så tar jag STUDENTEN.
HELT ofattbart, men sant så sant.

I morgon så slutar jag tvåan i alla fall, har ingen som helst aning vad jag ska ha på mig, men det löser vi då. Dagen består bara utav ett par timmar av förhoppningsvis GLÄDJE.
Jag brukar aldrig klaga på avslutningsdagarna, då är jag på ett jäkligt bra humör. :]

Usch, jag gillar inte alls bilderna jag tog igår (jag publicerar dem i alla fall, i brist på annat) för ljuset i dem är alldeles för grönt. Det blir bara konstigt.. :S
Hoppas jag inte tröttnar på att fotografera bara, då har jag inget intresse längre. xD

1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

såg dig allt när du var ute å strögade

2009-06-12 l 18:16:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: