SOMMARLOV!

                                            Datum: 2009-06-13 Tid: 13:25:39 Kategori: Sjukt/roligt
Nu är det äntligen lov! Sommarlov.
Det är så ofattbart att jag inte ens har förstått det än...
Känns som om jag har en massa läxor, men det har jag inte! :D

(Jag ska iofs plugga matte c i sommar, men inte än!)

Igår var avslutningsdagen och anledningen till att jag inte har uppdaterat något i bloggen är att jag sov i Skövde inatt, med Johan. <3
Jag kan berätta lite kort om gårdagen:
Jag vaknar av mig själv vid 8-tiden och jag får en sådan panik! Bussen går om bara ett par minuter, och jag inser snabbt att jag inte kommer hinna till den.
I och med att busstiderna är så usla här i Hjo så får jag vänta i 1 ½ timme tills nästa buss avgår, och hinner göra mig i ordning hyfsat bra tills dess.
(Det var meningen att vi skulle samlas klockan 9.00 i klassrummen i skolan, och att själva avslutningen sedan skulle börja vid 10.00.)
Men det blir inte bättre sen...

Precis nedanför min gata så kommer en jättestor bil och kör förbi mig, i en vattenpöl, vilket innebär att mina vita leggins blir alldeles prickiga.
Lyckligtvis nog bara av vatten, som sedan torkar.
Jag chitchattar lite med en söt liten dam vid busshållsplatsen medan jag väntar på bussen, som är en gnutta sen.

Sitter sedan i bussen och hoppas att den kan skynda sig lite!
Men självklart gör den inte det.
På grund av diverse anledningar så blir bussen försenad med 10-15 minuter vilket gör mig ännu mer sur. Barnvagnar skulle på och av bussen vilket försenade den ytterligare. AAAAAAAAAAARGH!

Hade tankar i bussen såsom att vi skulle krocka och att jag aldrig skulle komma fram till skolan, men tursamt nog så kom jag slutligen fram.
Såg ut som sju svåra år, när jag dyblöt klev in i matsalen där alla höll till.
Kan ju även tillägga att man hörde alla människor i matsalen från över 100 meters avstånd, det kallar jag stämning! =)

Var lite nervös eftersom Anton och Emelie sa att de skulle dra upp mig på scenen, men det var inte så farligt. Jag blev utsedd till årets Snövit, hahaha underbart. Som pris fick jag en söt liten nyckelring i form av en tupp/höna som skiter ut ett ägg, ;D

Efter avslutningen som var väldigt trevlig så stack vi till stan och käkade en god macka på Voda (som tyvärr ska läggas ner!)
Efter den goda mackan med currykyckling så for vi tillbaka till skolan för att titta på utspringet.
Där kan jag säga att min längd inte är den allra bästa. Jag såg ingenting på grund av allt folk och deras paraplyer. Men det gjorde inget, stämningen var ändå på topp.

Drog sedan in till stan återigen för att titta på kortegen. Vi hade nog fattat fel med tiden, för vi fick vänta en jävla stund! : )

Här börjar vagnarna komma! : )


Det första flaket skulle jag tro :)


IT 3A


Jag tog kort på nästan alla flak! :D




Blodiga huvuden och andra mysiga kroppsdelar!


Fina ord :D


Hjo-tåget var där. Jag kan inte med ord beskriva hur sakta det tåget gick nu med alla studenter inuti.
I vanliga fall kanske det går i 20, nu kanske det gick i, 2? :)



Lichron, det ligger nästan intill IT :)


Mina små söta konferencierer : )
<3 <3


Nu är det inte länge kvar tills det är VI som står där på flaken, fulla och galna, och skriker oss alldeles hesa.
Wooho! :)
Nåväl, det blev ett jävligt långt inlägg, men skitsamma! :)
PUSS





0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: