10/3 Tisdag 2009

                                            Datum: 2009-03-10 Tid: 12:31:59 Kategori: Vardagslyx
Nostalgi!
När jag gick i lågstadiet så fanns det två killar i min klass som hette Linus, båda fyllde år den 10 mars.
Tänk att året redan är inne i mitten av sin tredje månad, det går fort!

Jag kommer verkligen få fullt upp den här terminen. Med tanke på att italienarna kommer veckan efter påsklovet så är det massor som ska planeras.
Jag vet inte om jag har nämnt det tidigare, men vi har ju ett litet projekt på G i företagsklassen.
Ett par studenter från Italien kommer till Sverige och stannar i 14 dagar, de ska bland annat vara med oss i skolan och se hur det funkar här.
Då ska vi självklart ha planerat en massa aktiviteter till dessa människor. Vi ska bland annat ha en lärakännavarandrakväll på IT, med lite mat och godis osv. Karlsborgs fästning ska besökas också...
Förhoppningsvis kommer ju då vår klass att åka dit de bor, fast i höst i så fall. Bussresa kanske? Det får vi verkligen hoppas. Shit vad kul det KAN BLI.
För att få pengar till detta får vi kämpa, och söka en massa stipendier.

Ska packa och handla lite idag, inför resan i morgon. Hoppas att där finns snö och att solen skiner.
Jag ska lägga mig tidigt ikväll, annars orkar jag aldrig ta mig upp innan 05:00..

Jag längtar tills den där snyggingen kommer!

2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

sv; jo men du vet ju att jag har sökt där! så nu gjorde du ju precis samma sak som jag gjorde, vilket du tyckte vad helt fel!

2009-03-10 l 13:06:47
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Kim

asså melinda jag är redan under din säng du behöver inte vänta på mig

2009-03-10 l 23:02:28
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: