24/3 Tisdag 2009

                                            Datum: 2009-03-24 Tid: 18:49:41 Kategori: Vardagslyx

Strandpromenaden -09
Nikon D300 Fotograf: jag
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Tog 08:05-bussen in och började dagen med Näthandel B. En tråkig kurs. Det hela blev dock roligare när vi under företagsekonomin skrev en inköpslista till vår påskmiddag med italienarna. På listan stod bland annat:
  • 100 ägg
  • 280 köttbullar
  • 120 prinskorvar
  • 8 backar påskmust
  • 5 påskskinkor
  • Stark grovkornig senap haha :P
  • En massa potatisgratäng
Det blir säkert kanonbra, även om läraren hade ett antal invändningar.
I morses när jag rullade upp mina lila rullgardiner såg jag den hemska snön ligga på marken. Neeeeeeeeeeeeeeej, tänkte jag.
Där försvann våren igen. Jävla aprilväder.
Man (jag) blir ju så glad, pigg och allt annat som är positivt när solen skiner och dessutom värmer (!!).

Måste bara tillägga att jag diggar bilden ovan skarpt. Fint med båtarna sådär tycker jag, träden och vattnet.
Nu ska jag äta rå HotDog och sedan kolla på säsongsstarten av Äntligen hemma.

Senare ikväll kommer ett inlägg om en massa filmer jag har sett (som jag inte har recenserat!) som jag skriver upp här. Hörs då, pusspuss

1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

mm fast solen kom ju och tog bort all snö <3

oo rå HotDog

2009-03-24 l 22:29:46
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: