25/3 Onsdag 2009

                                            Datum: 2009-03-25 Tid: 15:45:28 Kategori: Vardagslyx
Sitter här och spelar gitarr för fullt, Halo med Beyonce just nu faktiskt.
Endast 4 enkla ackord så det går kanonbra. : )

Kom hem för en halvtimme sedan efter en skoldag som bestod av endast en lektion. Teknikutveckling. Dock var vi i gruppen relativt trötta så istället för att jobba så lekte vi blindbock...
Haha det var faktiskt skitkul!

Vi använde oss utav Emelies skjorta och sprang omkring inne på tjejtoan och cpade oss. Där fick man sig några goda skratt. Fortsatte ner i källaren och hittade ytterligare ett par rum, dock var de ganska tråkiga så dit går vi nog aldrig igen.
Det hela slutade med at vaktmästaren kom ner dit och tände och märkte oss, som tur var blev han inte arg. Det kanske är för att han är nyanställd, vad vet jag. Om inte annat så är han väl en riktigt skön människa antar jag!

Träffade Cajsa förut och satt med henne på bussen hem, trevligt. :)

Hörs sen, pusspuss
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

aha det var till toan/källarn ni drog alltså

2009-03-25 l 18:06:28
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: